Hurmatli foydalanuvchilar,
Skriptni texnik qo'llab-quvvatlash faqat texnik qo'llab-quvvatlash xizmatini o'z ichiga olgan litsenziyaga ega foydalanuvchilarga taqdim etiladi. Faqat asosiy litsenziyaga ega foydalanuvchilar, kerak bo'lganda, texnik qo'llab-quvvatlash xizmatiga qo'shimcha obuna sotib olishlari mumkin, ushbu xizmatning narxi litsenziyaning butun muddati uchun bir martalik qo'shimcha 250 000 so'mni tashkil qiladi.
Skriptni texnik qo'llab-quvvatlash xizmatlari quyidagilarni o'z ichiga oladi:
1. Texnik qo'llab-quvvatlash obunasini to'lashda siz o'zingizning savollaringizga birinchi navbatda javob olish imkoniyatiga ega bo'lasiz, bu skriptni sozlash bo'ladimi yoki nima uchun sizda biron bir xato yuz beradi, ya'ni.birinchi marta skriptga duch kelgan va skriptning barcha nuanslarini bilmaydigan foydalanuvchilar tomonidan berilgan savollar. Qo'llab-quvvatlash xizmati faqat skriptning to'g'ridan-to'g'ri ishlamay qolishi uchun yordam beradi, agar skriptning noto'g'ri ishlashining sababi skript talablariga javob bermaydigan shabloningiz, shuningdek o'zingizning modifikatsiyalaringiz yoki uchinchi tomon modullaringiz bo'lsa, unda sizga yordam rad etilishi mumkin.
2. Shuningdek, siz skriptni serveringizga bir martalik o'rnatish imkoniyatiga ega bo'lasiz. (ba'zan siz CNC-ni qo'llab-quvvatlashni to'g'ri o'chirib qo'yishingiz, skript orqali rasmlarni serverga to'g'ri yuklash uchun rus Apache uchun maxsus ko'rsatmalarni yoqishingiz kerak va hokazo...)
3. Siz skript tuzilishi bilan ishlash bo'yicha maslahat yordamini olasiz, masalan siz uchun qulayroq ishlash uchun skriptga kichik o'zgarishlar kiritish istagi bor, bizdan so'rash orqali kerakli kodni topishga vaqtni tejashingiz mumkin. Sizga u yoki bu skript kodi qaerda va qaysi faylda joylashganligi to'g'risida maslahat beriladi. (Diqqat, biz siz uchun qo'shimcha modullarni yozmaymiz va hech qanday tayyor kod modifikatsiyasini bermaymiz, faqat skript tuzilishini yaxshiroq tushunishga yordam beramiz, shuning uchun har doim mohiyatan savollar bering: "men bunday chipni qanday qilaman" kabi savollarni qo'llab-quvvatlash xizmati e'tiborsiz qoldirishi mumkin)
4. Tez-tez uchraydigan muammolardan yana biri bu skriptni noto'g'ri yangilash qobiliyatidir, masalan, yangilanish paytida server ishlamay qoldi, ba'zi yangi ma'lumotlar ma'lumotlar bazasiga va sozlamalarga kiritildi, ba'zilari yo'q, natijada siz ishlamaydigan skriptni olasiz, natijada barcha oqibatlarga olib keladi. Bunday holda, buzilgan ma'lumotlar bazasi tuzilishi siz uchun qo'lda tuzatiladi.
5. Skriptning ishlashi bilan bevosita bog'liq muammolarni aniqlash va diagnostika qilish. Texnik qo'llab-quvvatlash xizmati skriptning standart funktsiyalari va imkoniyatlarining noto'g'ri ishlashining sabablarini aniqlashga yordam beradi. Shuni esda tutingki, texnik qo'llab-quvvatlash xizmati muammoning sababini aniqlaydi va uni tuzatadi, agar muammo Datalife Engine skriptida bo'lsa. Agar muammoning sababi serveringizni sozlash yoki server konfiguratsiyasida bo'lsa, unda server sozlamalarini tuzatish uchun siz hosting provayderingizga murojaat qilishingiz kerak. Biz sizning serverlaringizni sozlamaymiz yoki sozlamaymiz.
Ushbu bandlarda tavsiflanmagan boshqa barcha savollar dle texnik qo'llab-quvvatlash vakolatiga kirmaydi va bu savollar dle texnik qo'llab-quvvatlash xizmati tomonidan javobsiz qoladi. Masalan, mavzu bo'yicha savollar javobsiz qoladi: nima uchun mening shablon tartibim saytda qulab tushadi, u erda men shablon tartibida u yoki bu xatoga yo'l qo'ydim, SHABLONIMGA uchinchi tomon JS skriptini qanday qo'yish kerak va hokazo. Texnik qo'llab-quvvatlash faqat DLE skriptining PHP-ga, uning standart funktsiyalari va funktsiyalarining ishlashiga oid masalalarda yordam beradi. Bundan tashqari, agar siz texnik qo'llab-quvvatlash obunachisi bo'lmasangiz, savollaringiz e'tiborsiz qoldirilishi va javobsiz qoldirilishi mumkin.